TECAR Ραδιοσυχνότητες

Τι είναι η θεραπεία TECAR στη φυσικοθεραπεία;

Η θεραπεία TECAR χρησιμοποιεί ραδιοσυχνότητες υψηλής ισχύος και αποτελεί μία πρωτοποριακή, μη επεμβατική τεχνική αποκατάστασης χωρίς ακτινοβολία. Βασίζεται στην εφαρμογή στοχευμένων μοριακών δονήσεων που προκαλούν ενδογενή θερμότητα στην πάσχουσα περιοχή, σε οποιοδήποτε επίπεδο του ιστού κι αν εντοπίζεται η βλάβη. Συνδυάζοντας αυτή τη μέθοδο με άλλες πρακτικές φυσικοθεραπείας, όπως τη χειροθεραπεία, αλλά και τον βελονισμό επιτυγχάνουμε ταχύτερη αποκατάσταση.

Η θεραπεία TECAR, μόνη της ή συνδυασμένη με άλλες μεθόδους φυσικοθεραπείας, στοχεύει στη φυσική αναγέννηση και επούλωση των τραυματισμένων ιστών, παρέχοντας άμεση ανακούφιση από τον πόνο και γρήγορη αποκατάσταση της κινητικής λειτουργίας. Παρέχοντας εξατομικευμένη προσέγγιση, εγγυόμαστε την ασφάλειά σας και την αποτελεσματικότητα της θεραπευτικής σας εμπειρίας μέσω ειδικά προσαρμοσμένων μεθόδων.
Τι περιλαμβάνει η θεραπεία TECAR;
Η θεραπεία TECAR περιλαμβάνει τη δωρεάν πρώτη αξιολόγηση του προβλήματος και τον σχεδιασμό της θεραπευτικής μεθοδολογίας που θα ακολουθήσουμε. Κάθε συνεδρία θεραπείας TECAR διαρκεί από 15 έως 30 λεπτά, ανάλογα με τη σοβαρότητα του κάθε περιστατικού. Ο αριθμός των συνεδριών ποικίλει ανάλογα με το πρόβλημα και κυμαίνεται, συνήθως, ανάμεσα στις 5 με 10 συνεδρίες.
Για ποιες παθήσεις συνίσταται η θεραπεία TECAR;
Στο εξειδικευμένο φυσικοθεραπευτήριο PHYSIO4U στο Ρέθυμνο διαθέτουμε το Winback «Tecar Back 3S», που απευθύνεται κυρίως σε αθλητές, αλλά καλύπτει το θεραπευτικό εύρος πολλών μυοσκελετικών παθήσεων.

Το «Tecar Back 3S» χρησιμοποιείται στην αθλητική φυσικοθεραπεία για την αποκατάσταση των τραυματισμών ή των κακώσεων που έχουν προκληθεί από έντονη καταπόνηση. Εξυπηρετεί δύο σκοπούς: Τη συντήρηση της καλής σωματικής κατάστασης του αθλητή και την άμεση αποκατάσταση σε περιπτώσεις τραυματισμών, π.χ. θλάσεις, αλλά και για την αναστροφή της πορείας μιας φλεγμονής και την ανάταξη του τραυματισμένου ιστού.

Επίσης, η θεραπεία TECAR χρησιμοποιείται:

• Σε πόνους στις αρθρώσεις
• Σε μυϊκούς πόνους
• Σε πόνους στη μέση
• Στην οστεοαρθρίτιδα
• Στη ρευματοειδή αρθρίτιδα
• Στα βαριά, πρησμένα πόδια
• Στα κατάγματα

Τέλος, η εφαρμογή της θεραπείας TECAR είναι καθοριστικής σημασίας στο προεγχειρητικό στάδιο (για τη μείωση του οιδήματος και τη διευκόλυνση της επέμβασης) και στο μετεγχειρητικό (για τη μείωση των επιπλοκών, του πόνου και των φλεγμονών), συμβάλλοντας έτσι στην ομαλότερη αποκατάσταση του ασθενή.
Η θεραπεία TECAR είναι απολύτως ανώδυνη, ασφαλής και δεν έχει καμία παρενέργεια για τον θεραπευόμενο. Η αποτελεσματικότητα της μεθόδου βασίζεται στην εστιασμένη εφαρμογή της στην πάσχουσα περιοχή και στη φυσική ενεργοποίηση των βιολογικών μηχανισμών επούλωσης με αμεσότερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.

Ήδη από την πρώτη εφαρμογή θα αισθανθείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας, με δραστική μείωση του χρόνου αποθεραπείας και ταχύτερη επιστροφή στις καθημερινές ή αθλητικές σας δραστηριότητες. Ο πόνος θα αρχίσει να υποχωρεί από την πρώτη συνεδρία, η κινητικότητα στην περιοχή θα διευκολυνθεί και η κυκλοφορία του αίματος θα βελτιωθεί αισθητά.